zaterdag 16 maart 2013

SU-per challenges


Na een leuke workshop met Stampin' up spulletjes ben ik eens op internet gaan speuren naar leuke blogs en voorbeelden. Zo kwam ik terecht bij SU-per challenges en ik dacht waarom zou ik niet eens meedoen?

Hieronder mijn inzending, maar eerst nog even de schets:



En mijn invulling:


Gebruikt:
Cardstock wit
Stampin' writers: Melon Mambo, Tempting Turquoise en Pumpking Pie
Stempels: Stampin' up - Mixed Bunch en Marianne Design - Clear Stamp Butterfly
Rhinestones

5 opmerkingen:

  1. wat een schattig kaartje! Erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke kaart met een van mijn lievelingsstempels. Top gemaakt. Bedankt voor het meedoen met de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje is dit geworden. Prachtig. De subtiele lijnen met de kleine rhinestones vind ik erg mooi. Bedankt voor het meedoen met SU-per challenges.

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karen,
    Super gedaan. De blossom is ook een van mijn favoriete stempels.
    Leuk dat je een blog bent begonnen en volger van mijn blog bent geworden.
    Lieve groet, Carine

    BeantwoordenVerwijderen